Ogłoszenie o 16 sesji 24.02.2020


Lniano, 2020-02-13
Ogłoszenie
W dniu 24 lutego 2020 r. o godz.12. w sali narad Urzędu Gminy w Lnianie odbędzie się  XVI sesja Rady Gminy Lniano.
Porządek XVI sesji Rady Gminy Lniano obejmuje.
1.      Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2.      Zapoznanie z porządkiem.
3.      Przyjęcie protokołu z XV sesji.
4.      Uhonorowanie osób, którym przyznano tytuł „Społecznika Roku Gminy Lniano”.
5.      Sprawozdanie z realizacji „Gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w Gminie Lniano na 2019 rok”:
a)      wprowadzenie,
b)      dyskusja,
c)      podjęcie uchwały.
6.      Sprawozdanie z realizacji „Gminnego programu przeciwdziałania narkomanii w Gminie Lniano na  2019 rok”:
a)      wprowadzenie,
b)      dyskusja,
c)      podjęcie chwały.
7.      Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Gminę.
8.      Sprawozdanie z działalności komisji stałych w 2019 roku.
9.      Podjęcie uchwał w sprawie:
a)      zmian w budżecie Gminy Lniano na 2020 rok,
b)      niewyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego na 2021 rok,
c)      regulaminu ustalenia kryteriów i trybu przyznawania nagród dla nauczycieli,
d)      zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia regulaminu  wynagradzania dla nauczycieli gminy Lniano,
e)      upoważnienia Wójta Gminy Lniano do zawarcia wstępnego porozumienia z PKP Polskie Linie Kolejowe SA w sprawie infrastruktury drogowej planowanej do wybudowania/przebudowania w ramach projektu pn. „Prace nad alternatywnym ciągiem transportowym Bydgoszcz-Trójmiasto”,
f)       przyjęcia sprawozdania z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny i pieczy zastępczej za 2019 rok
g)      zniesienia formy ochrony przyrody z drzewa rosnącego w parku dworskim w miejscowości Siemkowo,
h)      zmiany uchwały dotyczącej ustanowienia tytułu „Zasłużony dla Gminy Lniano i przyjęcia regulaminu jego nadawania,
10.  Informacja komisji skarg, wniosków i petycji w sprawie wniosku mieszkańców Zalesia Szlacheckiego – podjęcie rozstrzygnięcia.
11.  Informacja wójta o działalności w okresie między sesjami Rady.
12.  Wolne wnioski.
13.  Zakończenie sesji.
 

Wytworzył: Mariola Zdziarska (13 lutego 2020)
Opublikował: Mariola Zdziarska (13 lutego 2020, 14:08:48)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 63

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij