w sprawie planu kontroli zarządczej na 2017 rok w Urzędzie Gminy w Lnianie i jednostkach organizacyjnych Gminy Lniano

zmieniające uchwałę w sprawie budżetu Gminy Lniano na 2016 rok.

zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lniano na lata 2016 2024.

w sprawie powołania komisji do oceny i rozpatrzenia ofert w związku z otwartym konkursem Nr 2/2016 na wykonywanie zadań publicznych ogłoszonym w dniu 7 grudnia 2016 roku

w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert Nr 2/2016 na wykonywanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań gminy w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu w 2017 roku.

zmieniające uchwałę w sprawie budżetu Gminy Lniano na 2016 rok.

w sprawie ustalenia wykazu nieruchomości przeznaczonej do wydzierżawienia na okres 10 lat w trybie bezprzetargowym.

w sprawie ustalenia wykazu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Lniano przeznaczonej do sprzedaży bezprzetargowej w miejscowości Ostrowite

w sprawie przyjęcia projektu budżetu Gminy Lniano na rok 2017 oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2017- 2026

w sprawie zasad przydzielenia pracownikom środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz środków czystości, herbaty i ustalenia norm ich przydziału

w sprawie przeprowadzenia rocznej inwentaryzacji aktywów i pasywów w Urzędzie Gminy Lniano za rok 2016.

w sprawie minimalnych stawek czynszu za lokale użytkowe i gospodarcze.

w sprawie minimalnej wysokości stawek czynszu dzierżawnego za grunty komunalne

zmieniające uchwałę w sprawie budżetu Gminy Lniano na 2016 r.

w sprawie kwartalnej informacji o wykonaniu budżetu Gminy Lniano.

w sprawie powołania składu osobowego komisji przetargowej

w sprawie ogłoszenia drugiego przetargu i powołania Komisji przetargowej na dzierżawę nieruchomości komunalnej położonej w Mszanie w Gminie Lniano

zmieniające uchwałę w sprawie budżetu Gminy Lniano na 2016 rok

w sprawie ustalenia ceny energii cieplnej dla indywidualnych odbiorców ciepła w budynkach komunalnych

w sprawie powołania składu osobowego komisji przetargowej